Saturday, April 17, 2021

Och så blev det varmt

Och så blev det varmt och så kom våren och så var det sol och omplanteringsdags för krukväxterna, och lite småangstigt och dammigt och på måndag ska Mili till veterinären för att få bukt med sin torra nos, och här kunde jag sluta skriva. Men det gör jag inte, för att jag är ett fån.

Igår gick vi till Kakelfabriken med J och satt på en tuva och drack varsin öl. Vi var så totalt bortkollrade sen av bara en öl att vi gick hem mitt på gatan under skrik och stoj och gick och köpte pizza och mera öl, men sen SOMNADE jag efter pizzan så det var det med den ölen och den dagen. Lika bra. Var en fin dag i varje fall. Jag avslutade min skoteckning, och under helgen ska jag "redigera" en del andra bilder, innan jag tar itu med någon enstaka ny ännu (om jag har stamina till det).

Svarta Havet var med i en podcast, och han som gjorde den skickade en sån där embed-code som jag inte annars vet vad jag ska göra med, så jag sätter den här. Lyssna på podcasts, gott folk!

No comments: