Wednesday, April 14, 2021

Hyperventilera hela vägen hem från rambutiken

Aj herregud. Aj herregud ändå vad mycket jag satsar på min utställning, det säger jag då bara. Idag var jag och diskuterade mig till UV-glas och inramning med passepartout, och aldrig nånsin har jag satsat så mycket på nånting, sitter bara och kallsvettas nu av tanken på hur mycket hela det här kalaset kommer att kosta. Till all tur verkar det finnas en hel del intresse av att köpa mina tavlor, men man ska ju inte slå sig i backen på att folk faktiskt köper när de sen ser att priset i varje fall kommer att vara 400 euro för en stor, så atteeehhhh.. vilket är superbilligt. Så atteeehhhhhh.


Nå, men det kommer att finnas små A5:or som inte är fullt så dyra, plus att jag kommer att trycka upp lite planscher också, så helt omöjligt är det ju inte att få ett stycke skräpig natur på sin vägg, if that's what you're going for.

No comments: