Sunday, April 18, 2021

Kvarglömd smörgås


Idag har jag varit så busy att jag GLÖMDE att äta min ena smörgåshalva, hehe. Det är grejer det. Jag hamna göra en logo till ett par vänner på Nötö, går under namnet "nötö-tjänster" och i utbyte får vi tvätta kläder hela sommaren och annars bara vara omgiven av kärlek och hästar, haha.

Igår fick jag en alldeles strålande idé medan jag var ute med Mili. Det handlar surprise surprise, igen om utställningen. Jag tänker inte låta rama in några dåliga nybörjarteckningar alls, utan tänker istället ersätta dem med små näpna teckningar som jag har egna ramar till - alltså behöver jag inte stressa med några inramningsdeadlines, utan i någorlunda lugn och ro punga ut med dessa när jag nu har tid med dem.

Idag är det alldeles på tok för varmt, tänkte jag säga - det är det inte - det är alldeles lagom varmt. Det är lagom varmt och jag ska nu äntligen äta den där smörgåsen som blev där och ligga. So long, monkeys.

No comments: