Thursday, January 28, 2021

Torsdag som känns som söndag

Jaha, så igår drog jag tydligen till med ett riktigt rage-inlägg. Skönt, det var en tid sen.
En liten rättelse till det bara: Det där jag svamlade om nån global regering, det var nu kanske inte helt genomtänkt. Nåt globalt organ (organ, haha! Så fånigt ord) som ser till planeten för människorna o planetens bästa vore ju på sin plats, men egentligen kanske makt o sånt borde koncentreras mer lokalt. Att nåt sånt kunde jag snarare ha sagt, så jag säger det idag istället.

Idag är jag bara kall och frusen. Vi tränade med Svarta havet och för en gångs skull var det inte helt dött i huvudet när jag skulle hitta på nånting, så det känns bra. Imorgon ska vi och hjälpa en gammal amerikansk tant att flytta. Det är J som igen har nåt i görningen, vet inte vartifrån han fixar allt sånt där mysko men sånt här är det nu.

No comments: