Tuesday, August 10, 2021

Lista!

Linnea delade en näpen frågelista och jag känner mig just så marshmallowig (?) att en sådan är på sin plats.

Mitt namn och smeknamn: Charlotta och Lotta
Till min familj hör: Min kommande man (whaaat? Yeeees, vi ska snart gifta oss om allt går väl) och min hund
Jag bor i: Åbo
Min favoritfärg är: grön
I min godispåse finns: mest choklad och gärna lite kvalitetslakrits
Jag lyssnar helst på: syrsor
Om jag var ett djur så skulle jag vara en/ett: välomhändertagen hund, de har de så jäkla bra
Detta tycker jag om att göra: rida på häst, hehe
Detta stör jag mig på: Människor som ringer och frågar att har ni inte soppa? Och sen när man säger att jo vi har soppa så säger de att ja men har ni nåt annat också för barnen vill inte ha soppa.
Jag är bra på: nästan allt utom matematik, logik och att göra upp vettiga planer åt mig själv.
Jag vill lära mig: att leva livet så att man satan förstår hur man egentligen är lycklig
Detta önskar jag mig: En täppa i skärgården

No comments: