Tuesday, March 07, 2017

Flyt idag

Det är väl bara att erkänna det: sen jag började skriva tycker jag att det är allt svårare att skriva blogg. Jag börjar på nånting, och sen spårar det ut. Och ja. Det känns liksom inte så fruktbart att skriva ytterligare ett inlägg när man har tiotusen ord bakom sig. Eller hur många ord det nu sen är. Fan vet jag. (Kollar efter, för nu blev det här ju nästan intressant.) Okej, det var litet över 3000 ord. 17000 tecken. Det är väl ganska mycket på en dag? Fan vet jag, vad spelar det för roll, förresten.
Jag har helt enkelt flyt idag bara, ville kanske bara meddela det.

3 comments:

Kugge said...

Det är nog riktigt kova saldo hördudu!

walopää said...

Vi accepterar att det är tunt på bloggen eftersom vi får läsa boken sedan!

ponks said...

Å tack vad ni är snälla o härligt hejande!