Wednesday, October 26, 2016

Inktober #26: "box(er)"

#box.

Har haft en så fånigt idérik dag idag, det känns riktigt konstigt efter att igår ha varit vaken till kl. 4 och gjort ingenting viktigt (läs: obsess-spelat bingo blitz). Vaknade kring tolvtiden och var sådär riktigt förstörd som man är när man har gjort nåt riktigt galet åt sig själv, tänkte att den här dagen skulle barka ner för kakirännan, men lyckades ändå vända på det rätt så fort.
Sen har jag skrivit på roman-fan och konstaterat att det går så inihelvete långsamt framåt, men inte har jag ju å andra sidan bråttom heller. Det får ta den tid det tar. Gun (min romantyp) behöver tid, hon är en sån som prövar studset i stolsitsar och liknande - det tar en viss tid för henne att komma nånstans.
Imorgon ska jag igen vikariera nere på skolan så då får jag ta mig samman och stiga opp i ottan.

3 comments:

M. Lindman said...

Redan namnet Gun antyder att jag kommer att läsa din roman i en ytterst salig anda.

ponks said...

Nåhh, vi ska se. Skulle storligen uppskatta ifall du läste (i alla fall en bit) sen när det börjar dra ihop sig. Bara om du har minsta lust, alltså.

M. Lindman said...

JAA - det har jag sannerligen & såklart!