Sunday, October 19, 2014

Söndagslista

Hittade en gammal söndagslista från andra Lottan, och är så tom i bollen så listor just nu kan vara det enda som funkar.


Glädje: fredags. var härligt befriande att vara ute en sväng, träffa mänskor och vara lite mer än salongsberusad men ändå så man inte blev aggressiv och odräglig. (Faktiskt). Jag lämnade sen plånboken i Dynamo (that's a first!) men fick till all tur tillbaka den på lördan. Stunder då man är glad över att det här är Finland...

Förväntan: att skicka gradun åt dom andra för opposition den 28.10. Stort. Stort.

Outfit: Långkalsonger, shorts och svart skjorta.

Jobb: Har faktiskt gjort en ny och slutlig "att göra"-lista för det återstående med gradun. Känner mig finlandssvensk och ordentlig.

Hopp: Att vintern blir en lång och skön tid utan stress och press.

Träning: hundar, hundar, hundar, hundar

Humör: var bitsk och arg här för ett tag sen men sen fick jag majonäs och blev glad.

Borde: gå och sova tidigt idag, äta mindre choklad, äta lite mindre annars också – det nalkas ingen svält eller så, misstänker jag.

Dåliga samvete: konstant

Framsteg: den där "att göra"-listan. Är nog fan stolt.

Vilja: Är ett ord. Den här listan är tråkig och ospecifik.

Miss: Eritrea.

Ord: Miss

Låt: Kalle Teodor har snurrat runt i huvudet sen i fredags

Saknad: Virginija

Beslut: att jag fan ska vara effektiv från och med i morgon för det är min enda chans att bli klar till jul.

No comments: