Wednesday, February 10, 2016

Ute och inne, i huvudet, i sinnet.

Usch, jag är så stressad att det känns som att jag aldrig kan vara hel någonstans. Jag är halft litet överallt med tankarna på nästa skede. Det är inte speciellt lyckat. Det är för jävligt att hela tiden gå med tankarna på saker som måste göras innan veckan är slut. Det är inte direkt tråkiga saker, men det blir svårt när tiden inte vill räcka till. Jag börjar felaktigt tycka att mitt dagjobb endast är distraherande och hindrar mig från att verkställa andra, viktigare saker, och så ska det naturligtvis inte vara. Eftisbarnen är viktigare än ALLT jag sysslar med, så är det faktiskt. Eller ska vi säga, de fyra timmar jag är där med dom, borde jag vara där till 100 procent. Det är svårt att minnas ibland när man tycker att man själv är så sjukt viktig.

Ja och så ser det ut såhär ute. Okej, kanske inte helt, bilderna är tagna för någon vecka sedan innan snön regnade bort men stämningen är oförändrad. Man blir så lycklig.






No comments: