Thursday, May 09, 2019

MITT HÅR


Ja men hej asså, ja herregud, ja här är jag. Kom på att jag nog inte har lagt en ENDA bild på mitt hår efter att det blev blått... eller grönt. Eller vad det nu är numera. Det är ju rent galet, med tanke på att det här nu är en blogg, dvs min blogg.
Speciellt så här nu när jag ser bilder på håret, så inser jag ju att det skriker, SKRIKER efter maintenance. Nu har jag haft det uppe i en knut hela dan också, vilket förklarar varför det är ett enda rufs. Nåja. Men nästa steg blir att färga det mörkare där uppe och så ska topparna få sig en omgång mer blått igen. Inför cafét kanske jag tar o färgar hela slurven till nåt neutralt för jag ORKAR bara inte med några kommentarer kring håret, nää, det tillräckligt att stå där i kassan och vara till påseende halva dan. Kanske jag blir mörkhårig till sommarn, skulle sitta, tror jag.

No comments: