Friday, March 15, 2019

När borde blir måste

Är det här man schkriver om sina mot- och medgångar?
Ja, det var det visscht.
För att


*trumvirvel*


Jagharfåttstipendium!!! NÅ JÅÅÅ. Förra året fick jag inte, i år skickade jag ungefär samma ansökning, och nu i år så rasslade det till i fondens små pängarännor. Jag är så OERHÖRT tacksam, glad och uppsluppen inför det faktum att någon, nånstans, i nån sliten korridor tycks ha tänkt att den där, den där kan man nog ge liti pängar åt. Att den där tror vi att kan åstadkomma något. Den där kan väl få några månader arbetstid till att


*trumvirvel*


skriva på boka!
TÄNK, att nu ska jag fan bara skriva på boka! Herregud, jag är så glad över detta så jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig. Det absolut bästa när det gäller detta nu, är att det inte längre handlar om att jag BORDE skriva på boka, det handlar om att jag måste. Jag MÅSTE skriva på boka! HERREGUUUDÄNDÅALLTSÅ, måste skriva på boka!!!

No comments: