Tuesday, February 12, 2019

Skitubergs-ambrosia

AMBROSIA
ÄNNU en grej som jag ville skriva om idag, är en sån här grej som jag själv tycker att är så SJUKT rolig, men som jag kanske är ganska ensam om, vem vet?
J och jag kallar ovanstående dryck för Ambrosia, har gjort det sedan urminnestider, och det helt enkelt för att den är så god, så god så det inte kan vara annat än ren ambrosia man dricker. (Tänker alltid på den där drycken i Spelkortsmysteriet av Jostein Gaardner. Där fanns nån dryck som beskrevs som helt osannolikt god, tänker alltid att det är Ambrosia.)

Hur som helst - sen en tid sen har ju en annan dryck kommit ut på marknaden: SKITUBERGS-AMBROSIA.
LOLOLOL. Det är Pirkkas version av dylika dryck.
SKITUBERGS-AMBROSIA!
Nyss bad jag honom i telefonen att hämta ambrosia, nej förresten, ta en skitubergs-ambrosia.
HAHAHAHHAHAHAHAH.
Dör.

SKITUBERGS-AMBROSIA

No comments: