Friday, January 04, 2019

Lite bättre än alla andra

Nååh, hur har året börjat för er nu då, aprumpor?
För mig har det väl börjat tämligen bra. Skrev en lista som jag lydde igår, idag har jag sen spårat ut.
Men i alla fall - det mest kontroversiella för detta året är att jag:

1. är VEGAN nu, åtminstone i januari. Det känns underbart. Som vegan är man alltid lite bättre än alla andra mänskor, visste ni det? Man har som en aura ovanför sitt huvud och man doftar gott och hyn skimrar lite, och så kan man se sådär avmätt och uttråkat på andra som inte har hittat den sinnesstämning som man själv, tack vare samhörigheten med växtriket, har hittat.

2. Jag gör Adrienes yoga Dedicate. Ny 30 days of yoga, alltså. Vi gör det båda, med J - på kvällen breder vi ut mattorna och så står vi där och bendar ryggar och armleder. Visste ni också att man även är lite bättre än alla andra när man gör yoga? Nå nu vet ni det.

3. Jag har sprungit en gång, dvs idag. Visste ni att man även är tämligen mycket bättre än de flesta, ifall man springer?

Okej, nu ska jag sluta.

No comments: