Thursday, March 29, 2018

SPACE DOG TEESHIRT (HUTLÖS REKLAM)



Nån som skulle villa beställa en litn påskskjorta? Ja, eller bara en hundar-i-spejs-skjorta, made by undertecknad? Vet att den inte klingar så väl med allas tekopp, men om den nu tilltalar ens lite så kan jag rekommendera en bra kvalitets skjorta som håller, ehm, i många år. Finns också i bekväma, töjbara Ladyfit-storlekar.
Sputnik!-bandet lever också och mår väl (hoppas jag) - det är bara jag som dragit mig ur festligheterna och lämnat efter mig den här T-skjortan. Det hade hjälpt mig en hel del ifall ni ville köpa en sådan härn av mig.

HUR GÖR MAN DETTA NUDÅDÅDÅ?
Det gör man HÄR om man vill beställa med post för 13 euro. Befinner man sig i Åbo o vill pröjsa 10e är det bara att kommentera här eller maila mig eller vad man nu vill göra så gör vi upp en plan.

No comments: