Monday, January 01, 2018

2018 here we go

Nyåret kom, vi hade hundfritt och fest - och faktiskt måste jag säga att det var riktigt lyckat, riktigt roligt. Lite fylleslag och sådär på riktigt liksom. Typ som slocknar i knaggorna och sen ligger i korridoren och snarkar högljutt, lite dans och lite sprakasticka och skrålande. Idag känner jag mig in- och-utåtvänd och sådär som att ett nytt år med nya möjligheter nog är helt välkommet. Ska gå in för det nya året med en tanke på att
1. försöka vara mer snäll mot de som jag bryr mig om
2. ta bättre hand om mig själv
3. försöka äta lite bättre och få i gång bra rutiner med hund och motion och sånt
4. gå in för en mer positiv livsinställning

Ja, det här skriver jag säkert varje år. Skulle egentligen gärna gå in för ett helnyktert 2018 också, men det är ju lätt att säga just idag och det är väl nog lite onödigt med sådana drastiska restriktioner.

No comments: