Monday, May 08, 2017

Nollställningen

Det blev kallt igen och,
jag skrev några meningar jag inte alls tyckte om och,
den där enformiga sköthunden kom och,
jag kokade ett lass nudlar och,
jag skrev nån töntig facebook-kommentar och,
jag steg en level i Secret Society och,
jag funderade på att sluta spela Bingo Blitz för att det är ett så urbota enformigt spel och,
det finns egentligen ingen orsak alls till att jag överhuvudtaget spelar det spelet eller
något annat spel heller för den delen men,
jag intalar mig att jag behöver tid för nollställning och,
jag frågar mig samtidigt att nollställning från vadå?
Är det inte rentav så att jag mestadels är nollställd?
Visst är det så, nollställd är jag,
tror jag.
Vad var det man höll på med innan den här ständiga nollställningen då,
kunde man ju fråga sig.

Idag, sånt här:



No comments: