Wednesday, May 18, 2016

Insta-hela-tiden

En rumpa man känner igen.
Nej vänta, det var ingenting. Jag funderar på titlar bara. Bra namn. Kommer ingen vart.
Och så ja, så kom jag på ett nytt visdomsord: Det spelar ingen roll om du är bra eller dålig, bara du gör det du älskar. Om du inte är sämst på det förstås. Då är det ju verkligen tråkigt.

Sånt händer idag. Annars så händer det mest på mitt instagramkonto. Sen jag fick min nya telefongrunka har jag fullständigt snöat in på det där med att vara online hela tiden. Jag går in i stolpar och missar trafikljus. Det var i och för sig väntat.
Vaddethäranatt, torsdag i morgon. Den här veckan verkar ju gå snabbt. Undrar om det är för att jag ska ut och köra bil på fredag, och jag är lite nervös?

När jag nu håller på och dillar om Instagram här
så kan jag lika gärna tipsa om en RIKTIGT BRA SIDA
som den här bilden kommer i från. Den är så bra
så det blir för långt för den här bildtexten
att förklara hur bra den sidan är.
Den är det finaste jag sett på många månader, säkert.

___________________________________
Fråga mej ej var dessa streck kommer i från.
_________________________________

No comments: