Saturday, March 12, 2016

Jag styr. Hurra.

Här har vi en bild på en sjuzingens fin akhal-teke
Jag hade egentligen tänkt berätta om en dröm, men efter att ha berättat om den igår i bastun, så insåg jag att den nog inte är mycket att berätta om. Vi tar den i poänger:

1. Häst. Alltid bäst. Även i drömmar.
2. Den här gången red jag på den och satte på sadel, betsel och grejer, vilket ingav en känsla av kontroll. Fina puckar.
3. Dessutom var det en extra fin akhal-teke-häst som fångade folks blickar och som var jättesnäll. Vi slänger in en bild på en akhal-teke.

Det var typ den drömmen. Jag ledde ut hästen från arenan. Vi red genom museer och grejer. Den stegrade, jag föll men landade på hästen. Överlag ingav den här drömmen en känsla av att det är jag själv som styr och kan styra över mitt eget liv. Hurra.

No comments: