Friday, February 05, 2016

Pröva mig

Jag är ledsen om texthärvan inunder skrämde iväg möjliga läsare för evig tid. Vet inte vad jag skulle med den egentligen, annat än att ha den nånstans.
Idag är det fredag. Jag tänker på mina cv:n och hur spretiga de är, hur omöjligt det är att få en sammanhängande helhet där. Diskare och caféarbetare har liksom föga att göra med marknadsundersökare, passagerarräknare, musiklärare, journalist, illustratör, museiarbetare, frivilligarbetare på barnhem och nu också; eftisledare. Mina utbildningar tyder också på kaos: fotograf och sen jaha, musikvetare. Just just. Kunde lika gärna bara kortfattat konstatera: JAG KAN ALLT. Pröva mig.

2 comments:

Kugge said...

Haha, du har åtminstone mångfald! ;) Gällande texten nedan, kan inte påstå att jag läste allt, men det jag läste var spännande små glimtar.

ponks said...

:)