Tuesday, November 24, 2015

Puro

Jag skulle ju börja rita julkalender idag, men så blev det ändå så att jag halvsomnade i soffhörnet. Att jag fick klart lite musik igår kändes som en sån vinst att det tydligen var läge för att bara ligga och låta sig själv leka deg idag. Lite jämvikt får det väl vara.
Nu ligger Mili och frustar och viftar svans i sömnen. Bra att den är nöjd.
Och nu ska jag gå till butiken med hundekipaget och inhandla ett par kg choklad. Har Puro här till torsdag. Puro ser ut som ett spöke. Han är en typisk pojkhund som tror att han bestämmer. Över allt. Över alla. Speciellt kvinnor. Sen blir han så söt-o-gullig-o-kiva när han märker att han trots allt inte bestämmer. Hundar.

Puro leker superallvarlig och övertygande hund

4 comments:

walopää said...

Den där Puro har en ganska macho blick. På ett inte så bra sätt. Förlåt.

ponks said...

Puro is just one of the regular boys in the hood

ponks said...

jepp, han är en konstig hund. förstår mig ännu inte på vem han är & vad han vill.

Anonymous said...

Purjo