Thursday, November 19, 2015

Glad mansdag!

SKOJAR NATURLIGTVIS. MUAHHHAHAHAHAHAHAHAHA. Till och med namnet klingar illa och låter påhittat; mansdag, mensdag, tramsdag. Nå, innan jag förnärmar eventuella manliga läsare så till den grad att de aldrig mera hittar hit, vill jag presentera ett av mina favorit-twitterkonton Manwhohasitall som idag även har låtit mig inspireras till den ena uppdateringen efter den andra. Brukar tycka att "humor" mestadels är skittråkigt på gränsen till outhärdligt (för att citera Klara från Hjärnan darrar som jag också bara eelskar) men detta är alltså i min stil.

2 comments:

den elaka bloggaren said...

såg nån desperat typ som posta arga statusar om hur lite mansdagen uppmärksammas i medierna - nån (kvinna) heja på och tyckte det var bra att han lyfte upp det. folk kan vara helt lost. helt.

ponks said...

folk är helt dumma i huvudena.