Tuesday, June 02, 2015

Härnäst sådant


Så vart den då äntligen klar, planschen jag pysslat med under sista tiden (och ja, J måste få credits för idémakeriet, består till 95% av hans förslag). Testade lite vattenfärg, det var nytt - eller nytt och nytt, man kluddade väl med det i lågstadiet - men jag avskydde det då. Nu var det annat. Tyckte bakgrunden blev jäkligt fin, speciellt då man rispade lite på den med baksidan av penseln och tryckte på den med disktrasa ett par gånger. Små hushållstips!
Jaha, och detta innebär då att jag igen är utelämnad åt ingenting framöver. Perfekt! Eller ja, nu blir det omslaget till Väinö Grön härnäst, och man kunde ju göra mer musik, men jag har nån slags skaparöverdos nästan nu på gång, känns det som. Jag vill typ hellre lära mig dansa och vicka på höfterna (vilket jag fortfarande inte kan).
MEN GUU SÅ JAG SNARVLAR. Dom lovar varmt tills i morgon. Ska ha hand om en liten hund som ser ut som Batman bakifrån, så det bara måste jag ju få på bild. Stora ambitioner för morgondagen, ser ni.

No comments: