Thursday, August 28, 2014

Burnout, here I come!

Hej, en snabb morgonhälsning. Jag skulle bara skriva att hej, jag är stressad. J säger att det går vibrationer genom hela mig när jag är stressad. Jag känner typ lite av dom själv också. I ögat har en blodådra spruckit. Har drömt om nån slags olympiad hela natten. Jag skulle guida på finska idag men mutade en annan att ta den guidningen eftersom jag - inte - var - färdig. Kunde bara inte säga det när det frågades av mig så därför hamnade jag omarrangera i sista minuten och med detsamma tappa nerverna. Mig i ett nötskal. Det här är ju inga STORA grejer, nu vet jag det – det är hur jag handskas med sådana här saker som jag måste ändra på. Det var egentligen nåt annat jag också hade tänkt skriva här men jag kan inte få tankarna virat kring det. Mitt huvud är en enda myrstack av hit-å-dit-ande så det blev nu såhär idag.
Ja men ha en bra dag, gott folk!

No comments: