Friday, February 21, 2014

Torsdagskväll och poänglösa bilder

En av mina oinspirerade matdagar. Frysta grönsaksbiffar, sånt där som köttätare TROR att vegetarianer äter hela dagarna. Därför har jag en viss soft spot för dessa, de är så söta i sin fyrkanthet.
Men jag stekte inte dom som dom ska och de blev tråkiga och svampiga. Smakade som nån form av kokt grönsaksröra.






J:s fenomenala quornrätt. Den var så god att jag drog in ångorna ännu vid disken.














En samling dockdelar vid datorn (och tillhörande saftburk med flavonoider. Undrar just vad flavonoider ens är? Vad ska man med dom till. Låter som nåt man får superkrafter av.)





Idag klockan 11.15 kom jag på att jag har bihåleinflammation. Har alla symptom. Förklarar också varför den här eländiga flunssan inte går över utan snarare bara blir värre. Det var ju fiffigt att komma på det idag, dagen före min jobbputki, ska jobba i morgon och hela helgen. Nåja. Det finns Coldrex.
På måndan blir det läkare.


No comments: