Thursday, February 27, 2014

Ett virtuellt skrik

Jag har så mycket att göra att jag måste få till ett virtuellt skrik här på blögen innan jag kastar mig baklänges i soffan. SKRIIIK.
1. Jag fick tillbaka en uppgift som var ofullständig, hade "glömt" att inkludera litteratur (men hade hoppats att det skulle gå igenom ändå).
2. Jag har en uppgift om islam
3. Jag har en TENT i islam om en vecka
4. Jag har en vag uppgift om musikhistorigrafi med bristande informationskällor
5. Jag har en TENT i musikhistorigrafi som jag inte vet vafan kommer att gå ut på.
6. Jag har naturligtvis GRADUN, gradungradun som borde vara klar till vappen.
7. Och så har jag mens och dåndimpen. DÅNDIMPEN.
8. och en ful frisyr
9. och inga pengar
10. och en sossuansökning som borde skickas in i morgon.
11. och ajo, ett grupparbetsmöte i morgon på morgonen.

HUR FAN SKA JAG FIXA DET HÄR?! SÄG NÅN!!

No comments: