Friday, January 31, 2014

Dilemman och dalahäst

Idag löper allt smidigt; har bara ett problem. Ska jag skicka in halvfärdig och dåligt skriven analys för kommentarer eller fila lite till och skicka något bättre först nästa vecka? Även om jag har lovat att skicka in analys senast idag? Dilemma, dilemma. Äh, vem orkar bry sig om sånt – tar det enväldiga beslutet att skriva lite mer och skicka först nästa vecka. Suck, livet utan konkreta deadlines...

Istället för dessa hårklyverier: en bild av en heimlaga dalahäst som jag hittade igår när jag googlade nåt oväsentligt. Det är någonting så bedårande med den här hästen, kan inte riktigt sätta ord på det. Men jag blir glad när jag ser den här hästen. Speciellt om jag föreställer mig att den är gjord av någon darrhänt pensionär på en arbiskurs.

2 comments:

Arbis-bloggaren said...

Massor av våra pensionärer har faktiskt stadig hand, det måste man komma ihåg!

ponks said...

Ja, det tror jag utan vidare! det var heller inte meningen att låta nedvärderande om jag gjorde det. Darrhänthet kan resultera i fina saker! Jag: ett Arbis-fan :)