Thursday, November 28, 2013

Nattens lista

Jag vet inte, jag gillar de här listorna. Man kan antingen slött bara fylla i dom, eller så modifierar man dom. Jag har alltid gillat att fylla i frågeformulär och sånt där. När jag var liten fyllde jag i allt jag fick, utan att ens förstå vad det frågades efter. Fick alltid frågeformulär av mamma som jag sen kråkföttrade ner totalt.

Den här listan är stuli (om än lite modifierad) från Lotta:


nattens låt: en päivääkään vaihtaisi pois
nattens frisyr: den vanliga knuten
nattens smink: glamouröst
nattens klädsel: nån gamal skjorta
nattens roliga händelse: att man sen äntligen sen somnar. jee.
nattens planer: att sova
nattens saknad: mat
nattens tråkigaste: att det tar så länge innan man somnar
nattens mat: saknad
nattens mående: bra
nattens tanke: somna nu din fan
nattens längtan: mossa
nattens önskan: att vakna utvilad och glad. Det vore väl något?

No comments: