Friday, July 05, 2013

Tidens melodi

Dagens noteringar: var på jatkot hos grannen. Han hade en bricka med löstobak, ett helt berg av tobak allstå, har aldrig sett något liknande. Vi såg på krigsfilm och provade hattar. Senare föll grannen över tobaksfat och allt blev bara tobak. Jag hittade en tablettkarta som jag sen fort satt tillbaka dit den kom ifrån. Annars så är jag bara i fyllan och har spelat dragspel. Har uppläxat douchebags och har betett mig allmänt attraktivt, samt sjungit Ballaadi Olavinlinnasta.
Imorgon orkar vi mer.

2 comments:

M. Lindman said...

låter som kunnon jatkot! tack för senast och hade gärna sett spelningen men var krapulantisk ända in på aftonen.

ponks said...

Tack själv, det var skojskojskoj! Och apropå gårdagen, helt förståeligt att du inte orkade ta dig nånstans. Jag hade också suttit hemma med kallt förband om jag inte hade varit tvungen att dra på spel.