Monday, October 08, 2012

Meddelanden

Ok, så nu har en oviss tid förflutit i och med att jag har hittat på ursäkter och spelat Lotro. J kallar sig själv för "lotroänkling" och jag har i ett skimmer av förnekelse och sprudlande iver skuffat allt världsligt åt sidan och tagit mig an de virtuella uppgifter som den världen erbjuder. Och det är skitfånigt, alltihopa. Igår skrev jag en lapp åt mig, den löd ungefär: imoron efter frukost så skriver du bara på uppsats, utan att joma. Och så blev det, idag har jag skrivit. Snart är uppsatsen så till den grad klar att jag kan skicka in skiten.





Det har funkat bra att jag har skrivit små meddelanden åt mig själv. Skrev också att jag lovar åt mig själv att spela dragspel minst 10 minuter/dag och tamejfan det har jag också (nästan) hållit.










Slog mig just att det snart bara är 2 månader kvar till jul... ok nästan 3 men ändå. Tiden går så snabbt. Eller, det är väl relativt. Upplever man sitt livs första sommar är den väl evighetslång.
Idag har det varit helt schizofrent väder, regn o sol om vartannat.

I helgen var jag hos J och lekte med modellera.





No comments: