Tuesday, June 12, 2012

När bloggmuppar blir real people, vill man se dem?

Jag tycker f ö alltid att det är lite skumt när internet plötsligt ska gå live, som när Ratata ordnar grillfest. Plötsligt ska bloggare, OMG, faktiskt vara real people. Man hade hellre bara haft dem i cyberspace, det är ju den bilden de skapar och vill visa opp av sig ändå, så varför ens dra fram grillkorven?
Jag skulle i alla fall bete mig som en otrolig tönt om jag skulle måsta gå på bloggfest. Hade dykt upp i lippis, hetsätit och skrattat nervöst hela tiden.

2 comments:

Peppe said...

du och maggan är de enda jag känner som pratar om bloggmuppar. det är roligt.

ponks said...

aj, visste inte att ordet hade använts! har väl snappat upp det hos maggan då kanske:)
och du dök in precis när jag går här och städar och tillägger/tar bort saker i mina inlägg.