Sunday, January 02, 2011

Fåneri i penisvärlden



Ibland tycker jag att man borde ha viktiga eller underhållande saker att säga för att ens få lov att blogga. Det borde finnas ett mellansteg efter "publish"-knappen som säger; "think again" eller "you self-absorbed twat, go read a book" eller "are you serious?" innan man publicerar skiten.
Men så klart är det inte så. Nätet är öppet för alla. Jag såg just en blogg där en mamma hade postat bilder av sin pojke vid tvättmaskinen. Hon hade retuscherat penisen, för milde tid, könsorgan på nätet! Det vet vi ju alla vad det leder till. Det finns en massa skumt folk på internet. Till exempel såna som postar nakna bilder på sina barn på bloggen och sen retuscherar könsorganen.

Det är såhär:
1. Alla kan photoshoppa nuförtiden
2. Alla kan ha en blogg.
3. Det finns ingen censur.

Resultat: En massa skit.
Det är bara att fortsätta. 2011 till ära har jag uppdaterat lite färger här. Det ska va lättare för ögonen.

(P.S Jag kommer att få tusen fler besökare här den här månaden för att jag ha använt ordet "penisvärlden" i rubriken.)

2 comments:

Pia said...

jag dör.....snälla, på riktigt! men tiotusentals bilder på sina barn i spyor, kaki och amning är helt jävla okej!

Sui Generis said...

Ha ha. Maybe you will indeed get more visitors, I am thinking perhaps I should try this too. :P And yes, people sure are weird to put a pic of their naked child on the net after photoshoping the penis.