Wednesday, August 19, 2009

Man blir så stolt, alltså

Ibland ramlar man över sånt här när man bara vill dricka lite kaffe och läsa nät-HBL.

Icke vegetariansk hetero-man 14.8 2009 kl. 17.56

Lämna mig ifred

Varför måste bög-kulturen tvingas på varje individ i varje sammanhang? Jag kan inte läsa en tidning eller se på TV utan att ständigt möta diverse homoprogram, prideparader, mode för lesbor, adoption och giftermål för den ena och andra.
Jag är banne mig utled på detta ångvältsmaskineri vars syfte är att tvinga alla erkänna att allt som har med homo att göra är normalt, fint och skall bejakas.
Man får ju snart smyga med att man är hetero och dessutom tycker om en grillad köttbit. Kan jag få en enda TV-kanal utan homoprogram?


Lägg märke till signaturen "Icke vegetariansk hetero-man."
Vad står det här för? Jo nu kan man
1. slå samman vegetarianism och sexism "det är ju samma gäng" och
2. ta ställning EMOT en grupp som redan är förtryckt, för att heterokarlar tydligen känner sig "trampade på tårna" av "all denna frimodighet" eller hur de nu själva skulle uttrycka saken.
Voj voj nog är det synd om alla de här förtryckta heterona... vad ska man säga?

Läs själva

1 comment:

heart attack grill said...

såg du hade kommenterat mina serier, tack för komplimangen! och det här du läst i hbl, alltså det är rätt fantastiskt... ibland tänker jag mig att man kan hitta de allra bästa exemplen på finlandssvensk konservatism och högerextremism just där...