Saturday, July 21, 2007

Ramla ner i hål



Saker klarnar och faller likt trianglar och fyrkanter ner i sina självklara hål,
jag har hittat en så underbar människa!

så inihelvete fascinerad är jag och allt jag längtat efter
alla realiteter på en gång
BANG
BANG
BANG, där ramlar dom ner i sina självklara hål

...but under the mask
I am Buddha in a shopping wagon
Choose me, I´m dumb.




Var har han lärt sig allt?
Hur kan man bara intuitivt veta vad nån behöver
som om han alltid hade haft formen av min kropp gjuten i sin stora, där sitter den sen som om den aldrig gjort annat,
var lär sig folk dessa saker?
(Ospecificerat)
Åh jag ÄLSKAR jag ÄLSKAR ÄLSKAR nu blir jag sådär tokig och utlämnande igen.

4 comments:

Amyndra said...

att älska gör ont. jag vill köpa din konst. pris?

Amyndra said...

jag vet inte vad jag vill ha eller vad jag kan betala, fattig studerande som jag är. bara något, ett känslouttryck, något som berör.

twilightstrip said...

are ouy drawing these?
its pretty good:)

ponks said...

:)